Rendszeres olvasók

2014. szeptember 15., hétfő

KAMPÁNY - Írók és olvasók

Ez a kezdeményezésem eredetileg ITT jelent meg (rákattinthatsz, de teljesen felesleges, szóról szóra ugyanaz van benne), de aztán Kinga főnökkisasszony és többszörösen újraválasztott dictator volt szíves úgy értékelni, hogy megfelel az általa irányított KKK magasröptű színvonalának, és engedélyt kaptam arra, hogy itt is kitegyem.



Egy kezdeményezést szeretnék elindítani, ami a blogírók és -olvasók közti kapcsolat kialakítását támogatja. Tudom, hogy már többen is megpróbálkoztak hasonló kampányokkal, de én úgy látom, hogy még mindig van mit javítani a helyzeten. 
 Szeretnéd, ha sok olvasód lenne? Naná, máskülönben mi értelme van a blogolásnak? Mindenki azt szeretné, ha százával özönlenének az oldalára a feliratkozók, és egész napos elfoglaltságot jelentene neki válaszolni a dicsérő kommentekre    de valljuk be, ez ritkán teljesül, és akkor se biztos, hogy azok a blogok kapják meg a rivaldafényt, amelyek a legjobban megérdemelnék. Egészen biztos vagyok benne, hogy te is voltál már dühös vagy csalódott, mert nem gyűlt össze elegendő mennyiségű pipa, komment, oldalmegjelenítés a legújabb bejegyzésedhez... de belegondoltál már abba, hogy te mint olvasó miként működsz? Hány blogra iratkoztál fel, hány helyen hagytál nyomot magad után? Hány oldalon tanúskodsz olyan aktivitásról, mint amilyet te elvársz a saját követőidtől? Mégis hogy várod el, hogy rengeteg megjegyzés érkezzen a részeid alá, ha te se kommentelsz sehová?
 Talán abszurdnak tűnhet a gondolatmenet, miszerint ha te sok helyen válsz lelkes rajongóvá, akkor a saját blogod is népszerűvé válik, de hidd el, van benne logika. A mai blogvilágban túl sok író jut túl kevés olvasóra, és csak úgy növelheted ez utóbbiak számát, ha te magad is azzá válsz. De ha csak abba gondolsz bele, hogy mennyire fel tudnád dobni egy idegen blogger napját csak annyival, hogy pötyögsz neki néhány elismerő sort    akkor azt hiszem, már megéri csatlakozni a kezdeményezéshez.
 És hogy miért lesz érdekes ez a kampány? Talán azért, mert egyszerre kell íróként és olvasóként működnöd, amit azt hiszem, eddig nem sokan vártak el a bloggerektől. 

Mit kell tenned, ha csatlakozni akarsz?
  •  Tedd ki a  plecsnit a saját blogod modulsávjába! Jó, tudom, egy kicsit nyomi, de a szándék a fontos :) Nem akartam túlcsicsázni, hogy ne üssön el egyik blog kinézetétől sem, és azt hiszem, ez  a világosszürke még bármelyik színvilágú designba belefér. A kép irányítson át erre a bejegyzésre, hogy mindenki tudja, miről van szó pontosan! (Ha nagyon jót szeretnél cselekedni, akkor egy komment formájában jelezheted nekem, hogy beszállsz a kampányba, de ez természetesen nem kötelező)



    • Nézd át a blogodat, és irts ki belőle mindent, ami az olvasókban rossz benyomást kelthet! Ne legyen nagyképű, fellengzős fülszöveged, ami "egyedi, nem sablon, nagyon izgi" sztoriként mutatja be a történetedet! Ne közöld az olvasóiddal, hogy a negatív kommenteket törölni fogod, vagy hogy csak ötcsillagos, százezer feliratkozóval rendelkező, Nobel-díjas blogokat vagy hajlandó kitenni cserének!
    • Értelemszerűen tabu a komment- és pipahatár.
    • Ne nyafogj, amiért olyan kevés nézettsége lett a legutóbbi bejegyzésednek. A rendszeres olvasóid nem érdemlik meg, akik meg elhanyagolják a blogodat, azok úgyse fogják látni a panaszáradatodat.
    • Mindig válaszolj minden kommentre! Még akkor is, ha csak annyit írtak, hogy "nagyon jó, kövit!", mert ők is megérdemlik a reakciódat. Ha pedig jó szándékú kritikát fogalmaznak meg a blogoddal kapcsolatban, akkor pláne ne az legyen az első gondolatod, hogy kitöröld a megjegyzést, hanem gondolkozz el rajta, és ha úgy látod, hogy igaza van, fogadd meg a tanácsait!
    • Nézd át az általad követett blogok listáját! Hányszor írtál nekik kommentet? Akadnak olyan blogok is, amikre csak hirtelen felindulásból iratkoztál fel, de azóta egyszer se nyitottad meg őket? Most itt a nagy lehetőség, hogy az összesbe beleolvass, és véleményt hagyj magad után. Ha az általad írt komment végére odabiggyeszted, hogy az Írók és olvasók kezdeményezés keretében írtad ezt a megjegyzést, akkor még több emberhez eljut az ötlet, és akár egyre több blogíróból válhat olvasó. Gondolj csak bele, milyen jó érzés lenne, ha egy olyan kampány végett gyarapodna meg a feliratkozóid száma, amiben te magad is részt veszel!
    És az utolsó szabály, ami az összes közül a legkülönösebb, de egyúttal a leghatékonyabb is...
    • Új feliratkozód van? Nagyszerű! Keresd meg a Rendszeres olvasók közt a profilját, és nézz be az általa vezetett blogokba! Nincs mit vesztened vele, viszont az is lehet, hogy egy igazi kincsre fogsz akadni. Ha tetszik az ő blogja, értelemszerűen fel is iratkozhatsz vagy tudathatod vele, hogy hol találtál rá az oldalára    hidd el, nagyon jól fog neki esni. Még az is lehet, hogy egy igazi barátra fogsz akadni a személyében, hiszen a közös érdeklődési kör már adott. A blogvilág hihetetlenül szürke és öncélú lenne, ha közben nem lépnénk kapcsolatba más emberekkel, akik aztán a barátainkká is válhatnak. (Persze, ez nem egyenlő a "feliratkozok a blogodra, ha te is követed az enyémet" biznisszel, amit amúgy mélységesen elítélek; ez nem üzleti, hanem szimpátiaalapon fog működni, hiszen csak arra az oldalra kell feliratkoznod, ami tényleg tetszik). A következő bejegyzésed elején aztán meg is köszönheted neki, hogy az olvasóddá vált.
     Túlságosan naiv és cukormázas ötletek? Lehet. De mindenképpen jobbak annál a könyörtelen, önző és nagyképű világnézetnél, mint amit a mai bloggervilágban tapasztalok. És ha csak egyetlenegy oldalon össze fogok futni ezzel a szürke kis plecsnivel, akkor már megérte kampányolásra fordítani a vasárnap hétfő estémet.


    Stella J. S.

    54 megjegyzés:

    1. Kedves Stella Juniper S.!
      Egyáltalán nem "naivak és cukormázasak" az ötleteid. Én volnék rá az élő példa; bár a kezdeményezésedről most hallottam először, szinte mindent megtettem ami a leírtakban szerepelt, ezzel elérve, hogy 16 olvasó rendszeresen belessen hozzám. Szerintem mindenkinek érdemes lenne kipróbálnia ezt a módszert, csak azért ne feledkezzünk meg arról, hogy nem a feliratkozók számáért, hanem a rokonszenvükért és barátságukért tesszük. :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia! Köszi, hogy írtál :)és egyetértek veled, és megsúgom, hogy nekem is megszaporodtak a kezdeményezés óta az olvasóim :) szóval mindenképp megéri kipróbálni

        Törlés
    2. Szia Stella! :)
      Én mindent megpróbáltam, amiket leírtál (még jóval korábban), és semmi hatása nem volt sajnos. Most meg már időm nincsen rá :/ Logikus elgondolás, de nálam valamiért nem vált be. Mára bele is fáradtam. Bár lehet, hogy csak a blogom nem design-os...
      Puszi: Anett

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Anett! Ez érdekes... mármint, eddig csak pozitív visszajelzés érkezett, ezért külön köszönöm a te kommentedet! :) Az a helyzet, hogy épp terveztem egy cikket írni a hatékonyabb reklámozásról, hátha az segít :)) ha pedig az se válk be, akkor keress meg privátban, és mindenképpen megpróbálok segíteni!
        Köszi: Stella

        Törlés
      2. Mindent megpróbálok, ami beválhat! :) Csak nyerhetek vele. Köszönöm, hogy felajánlottad a segítségedet :) Csak akkor venném igénybe, ha már teljesen tanácstalan vagyok. Köszönöm! :)

        Törlés
    3. Kedves Stella!
      Úgy érzem, hogy csatlakozom ehhez a kampányhoz!
      xoxo Ariana D.

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Kedves Ariana!
        Úgy érzem, ezt meg kell köszönnöm :)
        Stella

        Törlés
    4. Kedves Stella!
      No, akkor én azt hiszem, csatlakozom!c: Tetszik az ötlet, na meg a plecsni is.:D Szerintem aranyos, és én kifejezetten örülök, hogy nincs túlcsicsázva!^^
      Puszi: Miharu, a Blackbird-ös profilján.:D

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Miharu! Ne haragudj, amiért csak most írok vissza, ez a fránya iskola... :DD
        De jóóó, valakinek még a plecsni is tetszik *.* köszi, hogy írtál, és hogy csatlakozol a kampányhoz!
        Stella

        Törlés
    5. Szerintem nagyon jó! :D Csatlakozom!

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Vivien! Bocsi, hogy csak most írok, természetesen nagyon ôrülök annqk, hogy csatlakozol :))

        Törlés
    6. Drága Stella!
      Véleményem szerint ez egy nagyon jó ötlet, egyáltalán nem "naiv és cukormázas'! Örülök, hogy létrehoztad ezt a kezdeményezést, és csatlakozom is hozzá! Remélem, minél több emberhez eljut majd ez a bejegyzés, a kezdeményezés, s előbb-utóbb bekövetkezik majd a változás! :)

      Ölel,
      Diana H.

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Diana! Köszönöm a támogatásodat és azt is, hogy írtál :) én is remélem, hogy sok emberhez eljut a kezdeményezés

        Törlés
    7. Kedves Stella!
      Én is először hallok a kezdeményezésről, ám ez mit sem számít, hiszen annál inkább csatlakozni szeretnék! Nagyon remélem, hogy sok emberhez eljut a kampány és bearanyozza a bloggerek napját! :)

      Sade Xx

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Sade! (úristen de szép neved van!! *.*) nagyon jólesett, amit írtál, és nagyon ôrülök, hogy csatlakozni szeretnél :) köszönöm a kommentedet, szép napot kívánok:
        Stella

        Törlés
    8. Szia!
      Én is először láttam/hallottam erről a kampányról, de nagyon jó ötletnek tartom, úgyhogy ki is raktam az egyik blogomra, és szerintem mindjárt rakom is ki a másik kettőre :D Még egyszer, tényleg nagyon tetszik az ötlet, és remélem nagyon sok bloggerhez eljut még :)
      April xx

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia April! Köszi a visszajelzést, és hogy csatlakozol :) jó blogolást kívánok!
        Stella

        Törlés
    9. Szia!
      Én szeretnék csatlakozni. Még lehet? :)
      Bogi

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Bogi! Hát persze, hogy lehet, nincs haáridőhöz kötve ;) köszönöm a részvételedet!
        Stella

        Törlés
    10. Helló! Csak szólok, hogy én is részt veszek a kampányon! Nagyon jó dolog! :))

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia! Köszi a visszajelzést, nagyon örülök, hogy te is csatlakozol!

        Törlés
    11. Szia Stella! Én is részt veszek a kampányban, ahogy látom egyre többen! Egy blogon találtam meg és nagyon jó ötletnek gondolom! Köszönöm a segítséget. :)

      Sok puszi, Halie

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Halie! Nagyon szívesen :) köszi, hogy te is csatlakozol, szeretném, hogy minél több emberhez eljusson a kezdeményezés :) Stella

        Törlés
    12. Kedves Stella! Jómagam is szeretnék csatlakozni ehhez az igazán érdekes de nagyon jó kezdeményezéshez! Azonnal kiteszem a "plecsnit" a blogjaimra! :)
      http://egyizgisztori.blogspot.hu/
      http://engeddhogyvalosaggavaljak.blogspot.hu/
      http://egyalmodozonovellai.blogspot.hu/
      http://letmebereal-criticize.blogspot.hu/
      Köszönettel: Gévai Edina

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Edina! Köszi, hogy csatlakozol, és hogy egyből négy blogra is kikerül a "plecsni"! :D
        Stella

        Törlés
    13. Szia!
      Szeretnék csatlakozni ehhez a nagyon jó kezdeményezéshez. Szerintem a plecsni is cuki :3
      Ezekre a blogokra teszem ki:
      http://70thhungergames.blogspot.hu/
      http://desdkonyvesblogja.blogspot.hu/
      Csókpuszi:
      Dalma

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia, Dalma! Köszi, én is egyre jobban meg vagyok vele elégedve XD és köszönöm, hogy te is csatlakozol!
        Stella

        Törlés
    14. Kedves Stella!
      Engem teljesen megfogott ez a kezdeményezés. Csatlakozom hozzá. :)

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Rose! Köszi, hogy visszajelez tél és hogy csatlakozol! Jó blogolást kívánok:
        Stella

        Törlés
    15. Szia Stella!
      Ez egy nagyon aranyos kezdeményezés - kár, hogy nem találtam rá előbb - azonnal csatlakozom is! :3

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Hawkgirl! Köszi, nagyon örülök annak, hogy te is csatlakozol! Jó blogolást:
        Stella

        Törlés
    16. Szia Stella!
      Én is elvittem a "plecsnit", és, bár én eddig is igyekeztem nyomot hagyni magam után, most jobban belehúzok. Nagyon ötletes akció!

      Elizabeth

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Elisabeth! Igen, szerintem azoknak is megéri részt venni a kezdeményezésben, akik eddig is betartották a felsorolt pontokat, hiszen sokkal jobb egy szervezett kampány keretében "jótékonykodni", mint egyedül! Köszönöm a részvételedet!
        Stella

        Törlés
    17. Szia Stella! Kedves Kampány indító! (:

      Elolvastam, és úgy gondoltam velem is, így van. Eszembe jutott, hogy mennyi blogra iratkoztam fel, azokat meg nem-igen olvastam/olvasom. De azt hiszem, most felébredt bennem a lelkiismeret, és olvasók közé fogom magamat sorolni egy kis ideig, persze az írásra és tanulásra is fordítok időt, de ezek közül pár kedves kommentett is szeretnék hagyni.

      Szeretem azt látni, hogy az emberek mosolyognak, boldogok, mert akkor én is fel vagyok dobodva. Jól esik, ha másoknak okozhatok örömet. Nem szeretem, ha lehangoltak, búskomorak, és szomorúak, mert az az én hangulatomra is kihatt egy kicsit. De nem veszi el a kedvem a vélemény nyilvánításomtól, a segítségtől.

      Üdv.: Virág

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Virág! Igen, azt hiszem, a legtöbb ember szeretné elmondani magáról, hogy így gondolkodik, csak annyira elfoglalt, hogy nincs ideje a gyakorlatban megvalósítani ezeket az elveket. Pedig néhányszor visszajelezni a kedvenc blogjainkra tényleg nem kerül sok időbe, és sok örömet okozhat az íróknak.
        Köszönöm a kommentedet!
        Stella

        Törlés
    18. Szia! Nagyon jó ötlet a kampány, kitettem a plecsnit!

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia! Köszi, hogy visszajeleztél, örülök, hogy tetszik! Jó blogolást:
        Stella

        Törlés
    19. Nagyon jó az ötlet! Az egyetlen irónia a kampánnyal kapcsolatban, hogy ezt az üzenetet egy 120 feliratkozóval rendelkező blog hirdeti, de ez nem is baj, hiszen így több emberhez juthat el. Kitettem a képet, hajrá!

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia! Igen, és még nagyobb irónia, hogy eredetileg egy 30 olvasós blogon jelent meg :D Köszi a visszajelzést!

        Törlés
    20. Kedves Stella! Már rengeteg ilyesmit láttam más-más okokból, de egyszersem kampányoltam, de ez a cikk mégis arra hivatott, hogy kirakjam a blogomra a kis plencsit!

      Üdv Lana

      VálaszTörlés
    21. Szerintem ez nagyon jó ötlet! Én kiraktam a plecsnit :)
      Sok puszi: A.*

      VálaszTörlés
    22. Hú, hát, őszinte leszek :)
      Nem tudtam, hogy van ilyen kampány, míg az egyik olvasóm profilját böngészve rákattintottam a blogjára, és megláttam :)
      Szeretnék csatlakozni, ha még esedékes, és nagyon jó ötlet, így közelebb kerülhet hozzánk a drága feliratkozónk, aki rengeteg örömöt okoz nekünk :)

      VálaszTörlés
    23. Szia Stella!
      Én is csatlakozok a blogommal a kampányhoz :) Szerintem ez egy nagyon jó ötlet, ki is raktam a plecsnit.
      Ölel,
      Lucy S.

      VálaszTörlés
    24. Kedves Stella!
      Én is csatlakozom, a plecsnit már ki is tettem!
      Üdv.: Olívia

      VálaszTörlés
    25. Kedves Stella!
      Én is csatlakozom, a plecsnit már ki is tettem!
      Üdv.: Olívia

      VálaszTörlés
    26. Szia Stella!
      Én is csatlakozoma plecsin két percen belül az oldalon fog virítani!
      Nagyon jó ötlet amit csak támogatni lehet! ;) :)
      Üdv,
      Lili

      VálaszTörlés
    27. Szia Stella!
      Én is csatlakozoma plecsin két percen belül az oldalon fog virítani!
      Nagyon jó ötlet amit csak támogatni lehet! ;) :)
      Üdv,
      Lili

      VálaszTörlés
    28. Szia Stella!
      Én is csatlakozom mindkét blogommal: leatortenete.blogspot.hu
      lagracias.blogspot.hu
      mindjárt ki is rakom a plecsnit és nagyon jó ötlet volt :)

      VálaszTörlés
    29. Drága Stella!
      Én is csatlakozom a blogommal a kezdeményezéshez. (http://szerelem-vagy-gyerekkor.blogsopt.hu) Pont a mai reggel érkezett egy értesítésem, hogy az egyik általam követett blog két új posztot tett közzé. Az egyik egy rész volt, a másikban pedig közölte, hogy az olvasókon áll, hogy folytatja e a továbbiakban a történetét. Őszintén megvallva, nem sokat olvastam az illető blogjából, de úgy éreztem, hogy kötelességem kommentelni, hogy ne hagyja abba az írást. A bejegyzésedre pedig az előző kommentelő blogján akadtam rá. Tényleg nagyszerű ötlet ez az egész dolog.

      Köszönöm, hogy egy ilyen kezdeményezés részrese lehetek.

      Daniella xx.

      VálaszTörlés
    30. Kedves Stella!
      Én is csatlakozom a kampányhoz!

      VálaszTörlés
    31. Nagyon jó ötlet! És tudod mit? Teljesen igazad van! Csatlakozom a kampányhoz!

      VálaszTörlés
    32. Kedves Stella!
      Nagyon tetszik ez az egész dolog! Csatlakoztunk!
      http://antitoxinblogmagazin.blogspot.hu
      ATBM lányok nevében

      VálaszTörlés
    33. Szia/sztok! ☻
      Én is szívesen csatlakozom a kampányhoz, mert teljesen egyetértek vele. ♥
      Puszi, Blair.

      VálaszTörlés
    34. Kedves Stella! Szeretnék én is csatlakozni a kampányhoz, mert jó ötletnek tartom! :)

      VálaszTörlés